(y)

Okej, det där med glass har det inte blivit något av huehue... Är så jävkla trött. Har ont i min rumpa. Är hungrig. Lite ont i halsen. Och helt jävla galet trött. Buhuuuu, ska du börja gråta också? Nä nu ska jag ta mej något att äta sen typ... ja ja venne. Sova? Kolla tv? Vet inte riktigt, ahja imorrn ska jag iaf chiiiilllaaa och bara ta det lungt! Soooola om det är bra väder sen plugga lite, sen på onsdag fyller man byxmyndig! Jaaja, det är inte siffran som är viktig. Utan att världens bästa tjej fyller år. Det är det viktiga. Och ja, jag älskar födelsedagar. Både mina egna och andras. Usch, fan va trött jag är. Helt sjukt tråkigt skrivet inlägg, kommer nog raderas imorgon. Fuck, drack upp mina energudrycker igår, buuuhuuuu.



Första skoldagen, då vi började 8'an. -ILoveYouGuys- På riktigt, jag går i fucking 9'an om typ 4 månader. (Ignorera det faktum att jag inte har en endaste jävla aning om när min skolstart är.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0