WOOP WOOP !!!

Woop woop! Grattis på födelsedagen mej själv!!

Hihi, fyller 15 idag rå! Började dagen med en sovmorgon till 20 över 10, sen skola osv. Efter skolan drog ebba och jag till jakan och jag köpte en bandeu (bild kommer) sen drog vi och mötte upp mamma och tog min andra livmoderhalscancer spruta sen handlade vi mat osv.
Sen kom jag hem, vi grillade hamburgare och jag fick mina presenter! En iphone 4s i svart, lite cash, bikini underdelar + en överdel som kommer någon dag i veckan med posten, victoria secret body mistar som också kommer i veckan och lite sånt! Awesome! Har ganska precis kollat på bigbrother klippet från gårdagen med lite daimtårt + jordgubbar samtidigt som jag fixat med appar & inställningar till min mobil! Nu ska jag fixa mig lite sen kolla tv och fixa med mobilen huehue... hörs sen! PUSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0