WOOOP WOOOOP SHORTS IMORRN ELLER NÅTT TYYYYYYP!!

WOOP WOOP! Helt jävla galet nice väder!! Hihi, är på bezta humöret just nu! Vädret är helt galet, har legat i solen varje dag i 4 dagar nu typ? Hihi, men aldrig tillräckligt för att få rand... Sen min vecka är fullproppad med fotboll typ men på fredag efter skolan, bam bom! Kommer lägga mej och steeeka hela dagen tills jag har match!!
Hihi ahja, kom hem runt 5 från att ha varit med Michaela i centrum. Vi snackade, kollade lite och shoppade lite osv! Myyysigt, sen runt 5 somsagt drog jag hem för hon måste packa. Så la mig i solen i 20 minuter typ sen blev det lite kallt... Så nu sitter jag här och ska strax hoppa in i duschen sen taggelitagga spanska och lite hemkunskap för att sen kolla på bigbrother!
Fick med mig dem här sov/chill shortsen + en vit spets bandeu men den ska jag byta storlek på imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0