VALBORG

Heej, skit dålig uppdatering från min sida meeen har haft fullt upp.
Men kan berätta lite ändå!
Igår : Mötte upp Isan på cykeln runt 2, sen drog vi till mig. Chillade, fixade oss och samlade lite ved thihi. Runt 6 kom lite gäster och vi grillade korv och marshmellows (tradition i min familj!!) hihi!! Sen efter ett tag hoppade vi på cykeln och drog mot baset! Köpte en helium ballong och mötte upp Adam, Jonte & Oliver. Var med dom typ hela kvällen, andades in helium. HAHAH, åherre va kul!! Sen drog vi hem till Jonte en stund och runt halv 12 var Isan och jag hemma! Skit kalla var vi så myste ner oss i sängen med filtar, kuddar osv och en massa snacks sen somnade vi fint till ''trassel'' mihih.
Idag : Vaknade runt 11? Venne, Isan sov så jag gjorde frukost till oss och gick ner med det. Vi åt framför ''trassel'' som vi inte såg klart igår sen åt vi lite glass mihihi och ringde människor på viber. Sen fixade vi lite, käkade melon och gick ut och kikade lite boll tills hon drog hem.
Nu är jag iaf nyduschad och ska kolla på 3 avsnitt bigbrother, Hakuna matata!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0