Utkast: Maj 15, 2012

Åguud, hemma från origenteringen nu. Hahah såå fucking tråkgit och man blir såå trött haha... Ahja, sprang/gick med Tessan sen jag, Isan, Bella, Ebba, Madde & Hannah var klockrena på vägen hem hahahha, sen krigade vi oss in på bussen och jag ramlade typ och allt hahah.. Ahja, hemm nu som sagt och fyfan va skönt och ha det gjort nu då! Bara friluftsdagen kvar sen har vi inge mera ''stora'' idrotts aktiviteter kvar innan sommarlovet!! WOHOO!!! (y)
Nu ska jag iaf äta något + dra på mig fotbollskläder sen cyyykla ner till knattebollen, usch orkar verkligen inte.. Men får tänka på att jag ändå får 3000 sen då! Sen efter det är det diirekt till min riktiga träning sen cykla hem, kommer vara döööööd typ... ahja, hörs sen, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0