Sovmorgon imorrn!!

- Från i söndags -

Okeej, hej. Cyklade ner till knattebollen runt 20 över 4, sen körde vi till klockan 6 och då drog jag till min träning. Snacka om att mitt humör gick från bra till dåligt. Fyfan vad arg jag blev. Pajjade heeela träningen, usch. Tviiii. Annars då? Kom hem cirka halv 8, käkade middag sen duschade jag länge och vaaaaaaarmt (y)
Nu har jag iaf kollat på bigborther klippet från igår och ska väl antagligen vänta på att dagens bigbrother ska börja, om jag inte somnar innan dvs, är helt gaaalet trött!!¨
Min vecka :

Onsdag : Träning Torsdag : Knatteboll + träning Fredag : Vattenkrig med Madde&Ebba? Sen Ebba! Lördag : Elin Söndag : Chilla?

Kommentarer
Postat av: Bella

Söndag: chilla med Bella?

2012-05-08 @ 22:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0