SOMMAR

Asså herregud, helt galet hur trött jag är på skolan nu. Lärarna, uppgifterna, ALLT. Skulle va så jävla skönt med skolavslutning imorrn sen lov. Seriöst, vittra skolans skolavslutning är om 32 dagar... Jag.Orkar.Inte. Åååh, men verkligen. Längtar efter sommaren mer än nått annat typ, inte ha någon ful väckarklocka på, inge gå upp tidigt, inge plugg utan bara shoooorts, värme, sooool, bad, grillkvällar... ALLT.
Tänk er att dra på sig bikini, shorts, converse och ett linne sen dra till lövsta eller nått. Ååååh, haha jag längtar ihjäl mig som faaan! Oherre gud, sen italien i 2 veckor, kommer sooooola söndeeeeeeeeeeeeeeeeeer! Hihi, så fucking snyggt med blodnt hår och att vara bruuuuuuun (y) Men men, bara 32 dagar kvar - lovdagar + helger. Woop woop!!!



Dagen efter jag kom hem från Sicillien förra året, haha jääälvar vilken bränna, hade bränt mig lite kanske huehue... Men solade söööönder sista 2 dagarna. Och glömde att använda solkräm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0