SHOPPING AGAIN AND AGAIN

Heeej, slutade 3 idag och då tog ja bussen hem diiirekt. Åt, fixade sen tog jag bussen 20 över och drog på knatteboll. Ååååh, var fett jobbigt. Ahja, sen drog ebba och jag och åt pommes på grillen, snackade osv! Mysigt! Kom hem strax efter 7 och nu sitter jag här och är nyyy duschad (y)
Hihih, åå jag har ett blåmärke på handen! Märkte nyss... k bry fakta...

Nej nu ska jag gå och fixa lite grejjer, platta håret, ta fram kläder osv osv. Sen blir det bigbrother min drog!
Åååh juste! Shoppade lite idag, fick med mej 2 linnen och sen fick jag en pjamas av ebba mihihi från london! Omg, dör va söt! Haha, tänker fan använda sovlinnet som ett vanligt! Tack bebiiiiguuurl :*
Tublinne Linne Pjamasbyxor Linne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0