Om sanningen ska fram

Jag är jätte feg på kvällarna, en vit skåpbil och hela min mage gör ont haha...
Min största rädsla är sprutor, jag får panik. På riktigt.
Jag tar 10989 egobilder på morgonen sen raderar jag så jag har typ max 3 kvar HAHA!
Jag hatar insekter, speciellt getingar. Det kryper i hela mig och jag mår illa.
Gillar inte när människor pratar om i princip allt, det mesta. Med lixom attityden ''been there, done that''. Sjukt irriterande.
Jag älskar känslan när man gör något någon annan trodde man inte skulle klara, äkta ''suck on that u sucker'' feeling!! hahah.
Jag kan inte spara pengar, shoppar alltid en massa saker. Borde spara och köpa något jag verkligen vill ha huehue.
Musik är inte min drog, kan ibland gå 2-3 dagar innan jag lyssnar på musik...
Jag älskar att åka utomlands, komma till värmen och bara baaam booom, se saker, bli brun, se förjävlig ut fast man bryr sig inte för det är typ enda gången i hela ens liv man kommer se människorna osv!
Jag har verkligen olika peridoer då jag säger olika saker 42/7, just nu säger jag oHERREguuu och skriver osv heeeela tiden haha.
Jag undrar om någon ens läste dem här 'sanningarna'.
Jag älskar att planera, fixa och dona hahaa.
I dont like människor med mycket luft gällande t.ex sin rumpa. Man ba wait whuuuut?? Din rumpa blir inte snyggare om du skryter om den, bara irriterande och typ fylare HAHA!
Jag tycker det är jätte jobbigt när man själv inte äter sen hör man ens kompis/familjemedlem/buss människa som sitter på platsen brevid ÄTA. Det låter sååå äckligt och SÅÅÅ högt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0