Någon random lista, i brist på liv osv.

- Ska snart dra & handla -
1. ditt fullständiga namn? - Ebba Carlson
2. korrekt ålder? - 14, fyller 15 om 12 dagar haha..
3. längd? - Ingen aning, 165?
4. vikt? - Vet inte, men ändå... skit i det du.
5. smeknamn? - Hahha.. har inget?
6. vart bor du? - Sverige, Stockholm, Järfälla, Viksjö.
7. vad gör du på fritiden? - Är med kompisar, tränar och sån där skit.
8. beskriv ditt utseende -Kort, blond tjej.
9. vad är du mest missnöjd med din kropp? - Min längd på håret, mina fötter, min lite otränade mage? :$
10. vad är du mest nöjd med? - Att jag är blond & blåögd.
11. vad har du för uppfattning om dig själv? - Typ pippi långstrump utan det oranga håret. Eller nått... :)
12. vad vill du jobba som äldre? - MED BARN!
13. hårfärg? - Blondddddd
14. ögonfärg? - Blåa fast lite gröna också!
15. Någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? - Jag hatar när människor bossar runt, tror dom är nått. Usch, vill typ bajsa på dom och skicka dom till usa så de tror de är en hamburgare som sedans äts upp av en feeeet amerikanare där den som bossar sedan bajsas ut och skickas ut i havet.
16. kan du själv säga att du ser bra ut? - Nej.
17. hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - Mycket.
18. Är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? - Kan INTE gå utan att fixat mina ögonbryn, finns fan inte på världskartan!!
19. Någon vana? - Snarare tix... att ha vatten i munnen när jag går ut ur mitt hus. VARJE gång, HELA tiden.
20. lyckotal? - Äh, har väl inget? Men typ 8 då, mitt fotbolls nummer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0