lyckaaat

Godmorgoooon, ska strax äta lite frulle sen fixa mig. Har sovmorgon idag!!
Annars då? Igår runt halv 9 gick jag och la mig i sängen för att vila foten, men jag somnade. Så runt halv 12 kom mamma upp och väckte mig, haha. Hon sa bara att jag sovit sen halv 9 mer kommer jag inte ihåg för jag deckade ganska snabbt därefter. Och sen vaknade jag 7. 1 och en halvtimme innan min väckarklocka ska ringa. HAHA, asså huuuur lyckas jag..? Ahja, har iallfall legat i sängen framför fb, ig och sånt och nuuuu ringer min väckarklocka..!
Ahja, vi får höras idag efter skolan eller nått sånt. Tror inte det lbir en träning för min del, eller ja. Det blir det inte. Ingen aning vad jag istället ska göra, men vi får se. Min fot är lite svullen fortfarande och den gör ont, men som tur är det inte en stukning, hahah det hade jag känt om det var! Ahja, osäker på om det blir match på fredag för min del, måste nog vila foten så den blir stark igen... ahja, hejdå!
G A M M A L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0