LMFAO IGÅÅÅÅRRRR

Heeeej, när jag kom hem från LMFAO igår var jag heeelt död... Så somnade ganska snabbt med 2 täcken och massaaaa kuddar miihi!
Men kvällen då? Isan och jag drog dit diiiirekt efter skolan, sen vi sprang till stora scenen när de släppte in, isan ramlade (hahah) fast det var inte kul. Sen vi fick en plats 2 meter från scenen. Satt där mellan 3 och 6, åt, snackade med dom brevid osv. Sen 2 timmar innan den började så börjar alla loosers där bak kaoza och putta på som fan, sen en massa började trängas och vi + några tjejer brevid fick damp.
Ahja, runt 8 kom de ut på scenen och BAAAM, fan va coolt det va! Alla stod och hoppade osv, Isan och jag hamnade längst fucking fram! WOOP WOOP!! Men efter en kvart så fick vi typ panik osv så vi gick bort från stora scenen. Skit varma, irriterade, glada, arga osv. Träffade några vi kände osv! Sen fick min mobil sprickor över heeeela skärmen, så fort jag använder den lossnar glasflisor... lyckat osv!
Kom hem kanske 11? Deckade ganska fint sådär!
Ahja, skit bra kväll och vi stod fucking längst fram! I ER ALLA SOM SA ATT VI INTE SKULLE LYCKAS!!! Klockan 11 har jag iaf loppis med mitt lag till halv 2 kanske? Sen jag ska köpa gooooodis. Jag är så jävla trött så tänker fan inte göra nått idag.

Jävlar, va långt det blev! Ahja, credit till er som pallade läsa! HEJDOO, HÖRS SEN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0