LINDAD FOT (y)

Heey, kom hem för en 50 minuter sen? Nja, nått sånt. Knattebollen gick sådär, ungarna var helt galet jobbiga och vägrade lyssna & sitta still.. hatar när man måste låta som en hemsk äcklig tant mot dem haha... usch!
Sen tog jag iaf cykeln de 10 metrerna typ till det riktiga gräset där vi hade träning, han endast springa ut på gräset innan jag fick sätta mej i båset och linda foten med is påse osv. En ordentlig vrickning på min väääänster fot, fuck. Om det händer igen på vänster kommer jag få två helt fuck'd up fötter... jag orkar inte. Sen ni skulle varit där coh hört knaket som kom efter.... FYFAN va äckligt det lät.
Ahja, pappa fick hämta både mej & min cykel så nu sitter jag här hemma och har duschat & ätit middag. Vi hörs sen, puss!
image description
bildbrist... OOOHJAAAA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0