K BRY

image description
- Jag hatar att hoppa in direkt i duschen efter en match eller träning, jag vill alltid typ sitta och chilla i 20 minuter innan haha.
- Jag tycker alla dem här orden ''ajde,brää'' låter så fult. Och sen när människor säger orden i fel ordning, t.ex. istället för 'jag drack cola' så sägs istället ''cola jag drack' man ba... wait what? Det låter så fult!!
- Jag älskar kläder, kan sitta & kolla på olika hemsidor fett länge hähähä.
- Jag har fett många mjukis/mys byxor, fan svårt att hinna använda alla -.-
- Jag är nästan aldrig inne på facebook? Det är helt galet tråkigt. Men jag är beroende av instagram huehue (y)
- Jag hatar när man har hatkärlek till vissa människor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0