JAA, JAG HAR BILDBRIIIIST

Heej, skit dålig uppdatering idag men har inte ork att blogga i skolan från min cp mobil som är helt fuck up... laggar sönder så fort jag rör den typ haha...
Men kan berätta lite om min dag osv!
Hade först hemkunskap i skolan, gjorde fetaost paj till förrätt, lövbiff + klyftpotatis till varmrätt och hallon rutor till efterrätt sen hade jag no sen slutade vi 3! Då drog ebba och jag till jakan en snabbis, sen hem till mig. Bakade muffins sen åt vi på altanen i sooooolen (y) Runt 6 gick Ebba och jag ut och började gå mot henne, sen satte vi oss på trottoaren och snackade om en massa, myyyyys. Sen gick jag hem!

Snart ska vi käka middag, grillad korv mihiihihii sen ska jag kolla på bigbrother från igår och sen dagens klipp!

Imorgon då? Har knatteboll sen träning! HÖRS IKVÄLL, PUSS!
OLDIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0