HOLA

Heeeey, kan berätta lite snabbt om gårdagen? Bella och jag träffades runt 1, lallade runt lite, snackade och sånt där! Sen runt 6 drog vi till sibylla och käkade middag, goooodaste! Sen hem igen, sen ut. Hahah, Amanda kom runt halv 9 eller nått och så var vi 3, haha vart lite kaos tillslut och vi drog hem i bra tid, haha tuuur det! Amanda drog hem till sig och jag och Bella till mig, bäddade ner oss med snackas och film och deckade fint strax efter det!
Vi vaknade runt 8 (?!) och hann kolla på 2 filmer innan hon drog hem, så nu är jag nyduschad och frääääsh! Sitter med världens oversize tröja och ett par shorts och ska strax ta någon macka och sätta mej framför tv'n, fick förresten en 500 av mamma igår! Azum, 300 till åkband imorgon och 200 att slänga ner i fickan, woop woop! Fyller förresten år på onsdag, love life!

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0