HEMMAAAAAAAA

Hemma från skolan nununu! Sköööönt, har precis ätit sånna där skiiit mörka mackor ni vet? Överdrivet mycket fibrer och nyttiga? Haha, dem smakar egentligen inte gott men vafan! Ahja, skolan då? Hade sovmorgon sen matte, var skit chill lektion, mer än halva gruppen var borta på origentering så vi var typ... max 10? Fyfan va skönt!! Lyssnade musik hela passet och fick väl ett par tal gjorde.
Sen so hela eftermiddagen, vi kollade på avatar. Och nu har jag fett mycket och göra egentligen så ska städa mitt rum... åmajgad inte gjort det på jag venne huuur länge HAHA, så måste städa det sen plugga so! Somfan... jag hatar verkligen att plugga, + jag kan inte plugga. Typ omöjligt.. Ahja, till min hjälp har jag powerking sen måste jag kolla på bigbrother klippet från igår! Somnade ju helt galet tidigt igår... Så venne hur bloggningen blir idag, har kind of mycket att göra, sen ska jag duscha och fixa lite så ja,  nu ska ja dra på mej mjukiskläder sen hörs vi ikväll!!
gulligt, tagna nyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0