HEMMA

Heeej, hemma från skolan nu. Hade engelska, spanska och no. Dagen har bara rullat på osv, efter skolan var jag med Bells en stund! Kollade bikinisar osv, ge mej sommar!! Sen tog jag bussen 9 över hem och nu sitter jag här. Ska alldeles strax hoppa på nästa buss för att åka till ICA och möta upp mamma. Måste köpa mat och sånt till origenteringen imorrn, åååååh jag vill inte.
Hatar det av heeela mitt hjärta, sen imorrn efter origenteringen har jag knattebolll + träning... taggelitagga... eller nått... Ahja, ska ta en frukt nu sen dra ner till bussen, puuuuuuuuuuss.
Dagens outift och ja... de andra 2 andra är tagna för 1 minut sen.. jag pallar inte haha, så ful efter skolan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0