Hej

Har hunnit äta middag, kolla bigbrother klippet från igår, ätit naturgodis+powerking och snackat lite med Elin sen jag sist uppdaterat! Är helt galet slut efter den här veckan? Iiiiih, kommer somna tidigt ikväll!
Imorrn ska jag träffa Elin tror jag! Kuult (y) Vet inte riktigt vad vi ska göra...? Ahja, vi får se!

Asså känner verkligen att den här fredagen inte har något annat att erbjuda än att ligga i min säng hahah, så ska fan platta håret sen gosa ner mej med massa täcken och kuddar med ig, fb & blggar framför mig! Myyyys :) Vi hörs imorgon då antar jag? Pusssss! Madde är somsagt på källtorp discot just nu så hon kommer nog inte blogga förrän hon kommit hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0