Hatersgonnahate

Sisters Point Felace shorts Denim Bubbleroom.se
WOOP WOOP! Ska beställa hem dem här shortsen + ett par tröjor imorgon, jag döör va fina shortsen är! Jag vet att ni är avundsjuka. Nej skämtåsido, eller nått. Ahja, har inte gjort mycket den här kvällen. Somnade lite fint i soffan & vaknade sen och kom på att jag hade träning, thumbs up Ebba!! Men skulle ändå inte kunnat köra så mycket pga min cp fot så de kändes inte så feeel med en powernap!
Låter som en gammal tant eller nått. Men men, har förövrigt bytt skal på min mobil och den ser ut som en jävla discokula, har friluftsdag på fredag också så mina planer att handla shorts känns ju lite förstörda, orkar fan inte dra hem och duscha sen åka till jakan. Nej, hoppas på soooool istället så jag kan ligga i den där jävla solstolen och få lite färg. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0