HAPPINESSSSSSS

Heey, har för ett tag sen käkat middag. Grillat på altanen, standaaard (y)
Älskar att ha altan och grill mihihi, sååå mysigt! Ahja, har lixom lite löust att blogga med inget att skriva om direkt? Men jag slänger in en bild på baseball jackan jag beställde, lite besviken på att den jag ville ha inte fanns men men! Den här va också snygg så de rullar! Annars då? Är allmänt taggad på livet, ska kika på lite saker i jakan imorrn, present, maskara, bikini, linne osv. På torsdag är det knattefotbolll + träning ( träningen är jag osäker på om jag ska vara med på! ) sen på fredag är det lmfao med Isan! WOOP WOOP!
Sen är det ju maj nu också, 23 dagar kvar tills min födelsedag, lite mer än en månad till skolavslutning och sen är det sommarlov. Fyfan va skönt! Tänker satsa ordentligt nu i skolan tills lovet, i'm happy and u know it, i show it tralalalalal. Hakuna matata!
FSBL Popper Contrast Baseball Jacka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0