GÅRDAGEN!!

Okej heej, nu kan ja skriva om gårdagen!
Det började med att Elin och jag drog till komethallen och hon solade, sen handlade vi och sen skrämde vi Isan som fan. Jag bloggade inte igår för vi skulle ha överraskings''fest'' för Isan så vi ville inte avslöja nått. Hursom helst, Isan vart så fucking rädd och hennes skrik.. haha det är i mitt hjärta för alltid! Sen drog vi 4 (ebba, elin, jag och isan) till grillen och käkade kebabpizza/tallrik. Sen hem till Elin, myste sööönder med hallonrutor, chokladfondy, jordgubbar, mashmellows, bananer, chips, dipp, läsk osv. ALLT! Sen kvällen blev lite spårad hahaha, fyfan va ja älskar er tjejer! Alla låg deckade i sängen runt 5? Och vi vaknade runt 9-10, så sjukt jävla trötta, slitna och sen kollade vi på våra videosar från kvällen... hahah omg... Sen åt vi frukost och ja drog hem.  Klart en av de bästa kvällarna på 2012!

Nu har jag solat lite mer, somnade thihih i kanske 30 minuter till? Snart kommer pappa hem med min mangoglass sen senare blir det grillade hamburgare. Hörs sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0