Dansa, pausa, Dansa, pausa

Heey, har inte gjort mycket idag alltså...
Har legat i solen med musik i öronen i kanske 1 timme? Sen kikat runt på lite kläder och sånt, ahja annars då? Är trött som fan och har världens badsug... nästa helg fan! Då ska jag bada förihelvete hahaha! Ahja, nu ska jag kaaaaanske sätta mej med min so, annars hamnar jag lite efter i min planering men whatevaaa, vill ut i solen! Imorrn tror jag btw att jag ska träffa michaela en stund, wihoooo. Miss ma guuurl!



Sicillien förra sommaren... imiss. Men längtar tills vi åker till italien i sommar, wohooo. Kommer bli bruuuunis då, fyfan va skönt! Kommer nog bli lite långtråkigt då när min bror inte vill följa med men ändåååå. Ge.Mej.Utomlands.Resan.Nu.TACK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0