bestbuddieee

Heeey, blir lite snabbt nu för vill gå uuut på altanen och lägga mig i solen (y)
Fredag: Ebba + hennes föräldrar hämtade upp mig runt .... 7? Sen åkte vi till deras landställe, köpte kebabpizza (hahaha) sen chillade bara jag och ebba i våran stuga med film, monopol ( vi lägger våran standaaaard ) och sånt!

Lördag: Vi åkte runt med deras ciao moppe, tog årets första dopp (!), låg och snackade vid bryggan, körde monopol HAHAH sen på kvällen kollade vi på eurovision song contest med... monopol vid våran sida HAHAH, gulliga vi är. Sen blev det film sen somnade vi någongång.
Idag: Gick upp runt 10, packade ihop, åt frukost sen drog vi hemmåt. Vi åt på mcdonalds i stäket sen drog vi direkt till våran match som började halv 2! Var helt jävla galet varm och det blev tyvärr en ful liten äcklig förlust. Men men, life goes on.
Nu ska jag smörja in mig med aftersun på mina brända axlar huehue, Hörs!!

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0