Tralalaaa

Jag tänker skita i människorna som förstör, som är negativa och får mig att må sämre. Tänker fokusera på mig själv, så jag mår bra. Har alltid haft fokus på alla andra, så de mår bra med det har ju inte alltid blivit bra för mig. Man får lixom inte tillbaka något ibland, för ofta. Jag tänker fokusera på att jag ska må bra, vara glad, ha det roligt. Jag tänker fokusera på dem vänner som får mig att må bra och bara få den här sommaren att bli så grym som möjligt.

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0