dålig uppdatering

SOMMARLOV NUUUUUU, fyfan vad bäst! Gaaaaaah, woho!!

Hejsaaan, inte bloggat sen i tisdags. Men igår var det skolabslutning, drog på mig en mökrblå stickad tröja, jeans väst & ett par shorts sen efter drog jag + 15 andra till grönalund. Spööööregnade ett tag men sen vart det fiiiint väder, drog hem med Isan runt halv 6. Trötta, dåligt humör + uttråkade huehue...
Så vi chillade hos henne ett tag, sen köpte vi gott & somnade fint runt nja... 12 - halv 1? Ahja, skit trötta!
Sen när vi vaknade, som var nångång så fixade vi oss osv sen drog vi ut och träffade lite grabbs, nej men ante, adam & gurraaaa sen kom nåra mer men jag & isan valde att dra hem, haha jaaa är skit trött. Så nu sitter jag här, har sommarlov i ett x antal dagar nudå (WOHOOOO!!) och har match klockan 9 ikväll. PUSS



vi är söta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0